Tuesday 27 March 2012

hikhok

ktika kamu dikecewakan di saat itu pastinya tidak akan mempercayai lagi apa itu cinta,pintu hati tertutup serapat rapatnya..

pada waktu itu bg kau cinta itu adalah kekecewaan,lantas kau mempersalahkn cinta kerana kau telah dilukai,lantas kau meratapi,menangisi hari 2 sepimu mengenangkan apa yang terjadi hingga menjadi satu titik hitam di dalam hati.kau mula berdendam kerana kau telah merasakan kesakitan yang terlalu amat sngt..

lalu kau mempermainkan hati hati yang tidak bersalah.kenapa kau berbuat demikian?tidak berdosakah walaupun sedikit di dlm hati kamu?tdk terdetikkah walaupun sedikit di hati kamu bahawa bkn hati itu yang menyakiti diri kamu.hati itu tidak berdosa,hati itu adalah permulaan baru dalam hidup kau.jgn kau seksa dia,jgn kau permainkan hati yg suci itu.

tidak pernahkah kau terfikir apa kau lalui dahulunya itu adalah sebuah ujian,utk menguatkn hati kau lagi.bkn utk menjadi pemain cinta yg kejam.tidakkah pernah kau terfikir apa yang berlaklu ada hkmahnya.iya!dahulunya kau dikecewakan kerana dia bkn utk kau.

tidak pernahkah kau merasa kehadiran hati yang bru itu mengubah hidup kamu?memberikan sinaran baru di dlm hidup kamu.ya!mungkin kali ini adlah sebuah cinta yang terlalu suci yan gmampu memberikan kamu kebahagiaan dunia akhirat.lantas mengapa kau memainkn hati itu?

kasihanilah hati itu kerana ia tidak pernah melukakan kamu.terimalah ia dgn seadanya,mulakanlah dgn lembaran baru.mungkin dia yang terakhir buat kamu.....

No comments:

Post a Comment