Friday 11 May 2012

Saya bukan gangster

Assalamualaikum semua :D post ni tak bermotif sbnarnye saje nak cerita

Saya dulu pernah bersekolah di sebuah sekolah rendah di sabah yang diberi nme Sk St.Monica . Ketika itu saya berada di darjah 4 dan sgt sgt excited nak join kelab taekwando . Mule mule mintak kebenaran mama tak bagi . mintak punye mintak merajuk punye merajuk last last mama bg jugak . Maka bermula lah latihan pada hari rabu petang tak silap sebgai pemegang tali pinggang putih *suci kan ? hahha dan di situ bakat aku diasah disitu bermule hari itu . latihan demi latihan aku lalui peluh demi peluh aku  titik kan . dan kemudian hasil titik peluh aku aku diasingkan antara orang yg berbakat :3 bangga weyh bangga . bg tau mama kot . hahahaha Then aku ikut la ujian smue smpai la disebuah kejadian yg aku tak penah sangka pon jd . tika itu aku menjdi pemegang tali pinggang hijau . sadis weyh sadis .

Mse tu aku diminta untuk separing atau lebih senang lawan one on one dgn kawan aku . baik gak la dgn die ni . tp die lg up dri aku die dh hitam merah dh . aku bru hijau time tu . prinsip aku dalam separing kalau die tak serang aku aku tak lawan . then perlawanan bermule . kawan aku ni bg tendangan demi tendangan demi tendangan . aku pon tahan Yah ! YAH ! YAH ! muke selamba . then tah semane2 tendangan die yang keberapa ah kne blakang leher aku -...-' sakit weyh sakit tak tipu . aku pon naik darah . orang ckp klau nk bergaduh jgn mse tgh marah . parah jdnye . tp apakan daya . aku hanya insan yg lemah tika itu . aku membalas hanya dgn dua tendangan weyh . SUMPAH TAK PUAS ! . hahha satu backkick . satu lagi double backflip . mse aku back kick die kena tepat dkat perot die die mcm tertunduk dan tendangan kedua aku mengenai kepala die dgn sangat kuat aku rse sebab terbukak head guard die . yang tu tak kesah laa . dan ape yg sadis nye . kawn aku tu kann kne SHORT TERM MEMORIES LOST utk beberapa minggu . SALAH AKU KE ? xkann . hehhee bila terjadi nye bende tu . aku tros keluar kelab tu sbb mama dh tak bagi join . bab yg terharunye coach aku bersusah payah nak aku msuk team sekolah tp mama msih tak bg . SEDIH ;( aku redha . kalau aku msuk aku tak tau la spe plak aku bunuh weyh . hahaha

K tu saje sekian :) thanks

No comments:

Post a Comment